sunnuntai 24. helmikuuta 2013

**Galaxy dress**



Aivan MIELETTÖMÄN ihania vaatteita tuolla Black milk clothingissa!! Varsinkin nuo mekot ja legginsit. Oli ihan pakko pistää tää mekko ja parit legginsit tilaukseen. Mietin jonkin aikaa et mitä mieltä oon noista avaruusaiheisista vaatteista, kun näin niitä ekaa kertaa etsyssä. Kuitenkin oon kiinnostunu kyseisestä aiheesta ja nuo on erikoisia sekä värikkäitä joten mikäs siinä. Kangas on tossa uimapukukangasta, joten venyy jonkin verran. Pelkäsin että olis liian lyhyt, mutta just sopivan mittanen. (Noi kiiltolegginsit tosin vähä nostaa mekkoo ku kävelee.)

Mekko: Black milk clothing
Vyö: Lukkosepän liikkeestä
Legginsit: EMP
Paita: Seppälä(?)



 Oon jo hiukka kyllästyny tähän pinkkimusta väritykseen niin ostin Cybershopista siniset pidennykset.


HUOM! NETTISHOPPAILIJAT! Tuo vaatepaketti tuli maksamaan 180e. Olin tosi yllättyny kun sitten tullimaksuja läjähti päälle vielä noin 85e! Pakko oli soittaa tulliin et wuuuuutwutwut?? Kuulemma kun tilaa Euroopan ulkopuolelta yli 150e niin tulee tullimaksun (12% koko paketin ja postimaksun hinnasta) lisäksi ALV 24 %! Että semmosta sitte. Ihan kiva et ne repii melki puolet paketin hinnasta ylimäärästä maksuu. NIIN ja toiseks! Vielä viime vuonna sai tilata ilman tullimaksua n. 45e Euroopan ulkopuolelta, mutta nyt seki on laskettu 22e! Köyhä Suomi ku pitää verottaa kaikkee. Noh joo tässä jupinat. Ihan tyytyväinen silti oon et tilasin. xd Mut kannattaa pitää noi mielessä kun tilailee.

Nyt pelaileen Teemun kanssa Borderlands 2! Moooooo! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti